wtorek, 28 października 2014

Wiejski krajobraz - odsłona pierwsza po latach

Skończyłam ostatnią z pór roku: "Zimę". Nie podoba mi się i nie mam ochoty jej fotografować. Może za jakiś czas poproszę o to mojego chłopaka i dla formalności wystawię ją na blogu.

Czekając w między czasie na przesyłkę z kanwami postanowiłam postawić parę krzyżyków w " Wiejskim Krajobrazie". Haft jest koszmarnie trudny i dlatego swego czasu trafił do pudła. Myślę, że nadszedł odpowiedni czas, aby go skończyć!-)


 Lubicie wzorki Joan Elliott, bo ja bardzo! Mam już kilka w kolekcji i może kiedyś będę mieć chwilę, aby któryś wyszyć!-)

W ostatnim numerze Cross Stitch Collection zostały zamieszczone dwa nieznane mi wcześniej wzorki. Są to dwa obrazki Kopciuszka. Mnie szczególnie do gustu przypadł Kopciuszek z miotłą i dynią. Jest super!


4 komentarze:

  1. Ta wersja Kopciuszka też mi wpadła w oko. Zima była śliczna -zrób fotkę całości. Mam nadzieję,że powiesisz na ścianie wszystkie pory roku. A ten krajobraz nad którym teraz pracujesz jest rewelacyjny.Nie odstawiaj go na później bo będzie wielka szkoda-powinien również zdobić Twoją ścianę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten Twój "wiejski krajobraz". Ja nie mam cierpliwości do krzyżyków- tego liczenia i ciągłej zmiany nici, dlatego podziwiam wszystkie kobietki, które wybrały akurat ten rodzaj haftu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponoć piękno w trudzie się rodzi, a ten obraz niezaprzeczalnie piękny ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obrazek, wart wysiłku. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń