sobota, 7 lutego 2015

Rodzinka - cztery pory roku w komplecie!

Pokazywałam moje pory roku osobno, ale dopiero razem tworzą fajny efekt. Kiedy są razem ciężko się zdecydować, która jest najładniejsza! Chociaż mnie jednak najbardziej podoba się Wiosna!



































W odpowiedzi na komentarze:
piegucha - noooo nie wiem, czy jest się z czego cieszyć!? Mam wrażenie, że mój Wiejski krajobraz (czytaj ufok) został dobity resztką sił!!! Sama się dziwię, że mi się udało!
raeszka - troszkę ci współczuję, że haftujesz Wiejski Krajobraz to naprawdę ciężki haft. HAED, który haftowałam był o niebo łatwiejszy i przyjemniejszy! Życzę Ci jednak powodzenia, może poszczęści Ci się bardziej, niż mnie! Mam też nadzieję, że masz lepszy wzór niż ja, bo w moim kilka takich samych znaków zostało przypisane innemu kolorowi muliny i w niektórych miejscach musiałam kombinować, którym kolorem haftować!

8 komentarzy:

  1. Dla mnie są wszystkie śliczne i napewno kiedyś je sobie wyszyje. Tylko muszę do tego dorosnąć:-))) Pozdrawiam Cię Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pejzaże, pięknie prezentują się na ścianie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękny komplet :).

    Mi się przyjemnie haftuje mój obraz. Tylko wiadomo, że przy dużych projektach nie widać tak szybko efektów.
    Co do schematu, to myślę, że mam dobry. Tylko dwóch znaczków (niebieski trójkąt i czarny trójkąt z pustym środkiem) na wydruku nie jestem w stanie odróżnić, bo wyglądają wszystkie na czarne ale daję radę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są te obrazy nie mogę się na nie napatrzeć i mooooże kiedyś też się na nie skuszę i je wyhaftuję :)) Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna kolekcja :) WOW

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim faworytem jest jesień ;) Może kiedyś i u mnie na ścianie te cudeńka zawisną- takie małe marzenie mam :)

    OdpowiedzUsuń