niedziela, 30 kwietnia 2017

Ufok-owe podsumowanie - kwietnia - A beautiful day - SODA (7)

Oznajmiam, że jeszcze nie skończyłam mojej pamiątki ślubnej. Ugrzęzłam na sukni.-(

Nie zdążyłam wyhaftować pamiątki na pierwszą rocznicę ślubu. Ciekawe, czy uda się ją skończyć na drugą!?!




Swego czasu na blogach można było oglądać jeden z poniższych wzorów. Nabrałam ochoty na wyhaftowanie takiego samplera. Nie umiem się jednak zdecydować, który podoba mi się bardziej: sampler numer 1, czy numer 2.

1.


2.

























A Wam, który podoba się bardziej!?!


Poza tym centralnie oszalałam i zapisałam się na kolejny SAL: "JV" Nowy Rok tuż za rogiem 2018" na rosyjskim blogu. Cz te słoiki nie są cudne!



8 komentarzy:

  1. :) Na drugą z pewnością zdążysz :)
    Co do samplera to mnie się bardziej podoba ten drugi na czarnym tle.

    Dziękuję za odwiedzinki i miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do następnej rocznicy na pewno zdążysz :)
    Mi się bardziej podoba pierwszy sampler :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiątki całkiem dużo przybyło i na drugą rocznicę na pewno zdążysz:-)
    Sampler podoba mi się ten drugi, ale ja bardzo lubię hafty na czarnym tle. Fajne słoiczki:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiątka będzie piękna. Też haftuję słoiczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna pamiątka :). Obrazek pierwszy, ja tez go zaczęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam intensywne kolory więc 2 podoba mi się bardziej, czarna kanwa pięknie eksponuje wzorki ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. skończ koniecznie, bo hafcik jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Skończysz na pewno na drugą rocznicę :) A oba samplery są piękne :)

    OdpowiedzUsuń