niedziela, 24 grudnia 2017

Bożonarodzeniowa wymianka u Jasiowej mamy


Dziś anioły latają po niebie i ogłaszają
Boże Narodzenie. A gdy gwiazdka
betlejemska zabłyśnie, to życzenia
spełni wszystkie. Życzę wszystkiego
co najlepsze, zdrowia, szczęścia i
miłości, a to wszystko resztę wynagrodzi.




W ramach wymianki bożonarodzeniowej na blogu u Jasiowej mamy od Beaty otrzymałam:

coś do picia i serwetki:




 zawieszki i wstążki:



bombki:



Było też coś czekoladowego, ale poczta polska roztrzaskała to w drobny mak.
Nie pisałam listu do Św. Mikołaja. Całość przesyłki była niespodzianką.
Dziękuję Beacie za upominki!

Moja wymianka bożonarodzeniowa poleciała do Kasi.


Karteczka z Mikołajem i serduszkowa bombka na choinkę wyglądają następująco:



 Zgodnie z warunkami zabawy mieliśmy spełnić jedno z trzech marzeń wymiankowej pary. Kasia w liście do św. Mikołaja poprosiła o następujące pozycje, a ja chciałam spróbować spełnić je wszystkie:

1. Polska gazetka hafciarska 

Przygotowałam dla Kasi drugi numer nowego pisma: " Moda na robótki". Gdyby jednak numer nie bardzo przypadł koleżance do gustu dołączyłam inną pozycję wraz z dodatkiem: wzorem do haftu "Mroźna Kraina".


W piśmie "Moda na robótki" najbardziej spodobały mi się takie propozycje:




2. Wycinankowe scrapki na wszelkie okazje 

Przygotowałam różne dodatki do zdobienia kartek.


3. Przydasie hafciarskie 

Przygotowałam kanwę Aida 18 ct kolor beżowy i mulinę.


Całość przesyłki prezentuje się następująco:



6 komentarzy:

  1. Fajnie prezenty sobie zrobiłyście :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Udana wymianka, same pieknosci. Wesolych Swiat.

    OdpowiedzUsuń
  3. To właśnie tego wieczoru,
    gdy wiatr zimnym śniegiem dmucha
    - w serca złamane i smutne, cicha wstępuje otucha.
    To właśnie tego wieczoru, od bardzo wielu już wieków,
    pod dachem tkliwej kolędy, Bóg się rodzi w człowieku.
    Radosnych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia
    oraz Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci się wymianka udała, cieszę się bardzo :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wszystkie wspaniałości. Próbowałam zostawić te podziękowania, ale niestety napisanie komentarza z telefonu okazało się niemożliwe, więc przepraszam, że tak długo to trwało, aż się odezwałam.

    OdpowiedzUsuń